Een technisch probleem ?

Ik kan niet inloggen op mijn account

- Zorg ervoor dat u het e-mailadres invult dat u hebt opgegeven toen u u registreerde en het bijbehorende wachtwoord. Als u uw wachtwoord bent vergeten, klik op "Wachtwoord vergeten". Je ontvangt dan binnen enkele minuten een nieuw wachtwoord per e-mail. Als je de e-mail niet ontvangen hebt, controleer dan je spam-folder.

Zodra je ingelogd bent, kun je naar de sectie "Mijn account" gaan en op "Mijn profiel" klikken om je wachtwoord te wijzigen en het wachtwoord te kiezen dat je wilt.

- Vergeet niet de cookies te wissen en vervolgens te vernieuwen met de F5-toets op uw toetsenbord. U kunt ook proberen in te loggen vanuit een andere browser.

 

Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met onze Klantenservice of via het gedeelte "Contact opnemen" op onze website door "Technisch probleem" te selecteren.

Ik kan geen product toevoegen aan het winkelmandje

Ondanks onze dagelijkse waakzaamheid is het mogelijk dat we een technische fout hebben gemist. Aarzel niet om contact met ons op te nemen en wij zullen ons best doen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

 

Laat ons weten wat uw verzoek is door de exacte naam van het product en/of de url van het product aan te geven via de "Contact" sectie van onze website door het onderwerp "Technisch probleem" te selecteren.

Ik kan geen toegang krijgen tot een verkoop

- Om toegang te krijgen tot onze privéverkoop moet u Lid zijn. Zorg ervoor dat u bent ingelogd op uw persoonlijke account.

- Onze Private Sales hebben een beperkte duur, ze zijn dus alleen toegankelijk tijdens een bepaalde periode. Het kan ook gebeuren dat we een verkoop stopzetten om verschillende redenen : uitverkochte voorraad, verzoek van het merk, technisch probleem, enz.

Ik kan geen leveringsmethode kiezen

De aangeboden leveringsmethoden variëren afhankelijk van de bestemming, de geselecteerde producten, hun grootte en gewicht. Soms bieden we alleen thuisbezorging aan als het product te volumineus is of als het rechtstreeks door een van onze partnermerken wordt verzonden.

Als er geen leveringsmethode wordt aangeboden, kan het zijn dat uw winkelmandje niet beschikbaar is voor levering op de bestemming die u hebt geselecteerd. Sommige verkopen kunnen bijvoorbeeld alleen op het Franse vasteland worden geleverd. Over het algemeen staat er in dit geval een informatieve opmerking op de productfiche (voorbeeld: Levering aan alle EU-landen behalve eilandgebieden).
Ondanks onze dagelijkse waakzaamheid is het ook mogelijk dat we een technische fout over het hoofd hebben gezien. Aarzel niet om contact met ons op te nemen zodat we dit kunnen controleren !

Ik kan geen promotiecode gebruiken

1. In dit andere artikel vind u alle informatie die u nodig hebt om een promotiecode aan uw winkelmandje toe te voegen : Hoe gebruik ik een promotiecode ?

 

2. controleer of de ingevoerde code correct is en of er geen spaties voor of achter staan

3. Controleer of de producten in uw winkelmandje in aanmerking komen voor de kortingscode. De vermelding "Product komt niet in aanmerking voor kortingsbonnen" verschijnt dan op onze productbladen.

4. Controleer of de gebruiksvoorwaarden worden nageleefd (zie pagina CGU):
> Minimum aankoopbedrag
> Specifieke leveringsmethode
> Specifieke leveringsbestemming
> Geldigheidsduur
> Niet cumuleerbaar met andere promotiecodes
> Etc, ...